.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارقان آهن آلات در شهرستان بابل

شمال نیوز: فرمانده انتظامي شهرستان بابل، از شناسائي و دستگيري سارقان آهن آلات و کشف بيش از 700کيلو گرم ميله گرد سرقتي خبرداد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، سرهنگ علي فقيه عبدالهي در جمع خبرنگاران رسانه بیان داشت: در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي مبني بر دستبرد و سرقت آهن آلات از انبارش از سوي سارق يا سارقان، موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، دو متهم به سرقت به نام هاي "م-ر" و "م- ع" را شناسائي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل اظهار داشت:ماموران در ادامه تحقيقات با تعقيب مراقبت از اين فرد و شناسائي مخفيگاه متهمان با هماهنگي مرجع قضايي هر دو متهم را دستگير کردند.

سرهنگ فقيه خاطر نشان کرد:متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بز انتسابي و فروش اموال مسروقه به فردي به نام " ع- ق" اعتراف کردند.

اين مقام انتظامي گفت:ماموران در ادامه با دستگيري مالخر در بازرسي از مخفيگاه متهمان موفق شدند،آهن آلات مسروقه را به همراه 700 کيلو گرم ميله گرد سرقتي کشف و ضبط کنند.

سرهنگ فقيه همچنين از کشف 5 دستگاه موتور سيکلت مسروقه و يک دستگاه موتور سيکلت 750 سي سي قاچاق خبر داد و افزود:در اين ارتباط متهم به سرقت موتور سيکلت شناسائي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان از تشکيل پرونده براي متهمان و تحويل آنان به مرجع قضايي خبر داد . /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.